Welke betalingsopties accepteer je?
Wij accepteren graag betalen via Paypal of meest populaire creditcards. U kunt ook via de directe overschrijving in Europa betalen en ons systeem stuurt onze volledige bankgegevens per email, maar let op dat deze optie de verzending van uw bestelling kan vertragen met 1 of 2 werkdagen tot uw betaling is gewist. Wij bieden ook in sommige landen "Sofort Banking" aan, waarmee u veilige rechtstreekse betalingen van uw bank mogelijk maakt. Betalingen worden genomen na succesvolle afronding van een bestelling. NB Wij nemen geen American Express of Diners Club op dit moment. Wij accepteren ook "Nachnhame" betalingen in Duitsland.
Hoe kan ik uw bedrijf vertrouwen?
Wij zijn een ISO1385 Registered Medical Device Manufacturer. U bent van harte welkom om onze certificaties en registraties bij TÜV SUD in Europa te bekijken via hun online database.
Zoek gewoon op onze bedrijfsnaam "DERMFIX".
https://www.tuev-sued.de/industry_and_consumer_products/certificates
We zijn ook geregistreerd bij Health Canada. U kunt hun database zoeken met onze bedrijfsnaam "DERMFIX" hier:
http://webprod5.hc-sc.gc.ca/mdll-limh/prepareSearch-preparerRecherche.do?type=active&lang=eng
Is uw site beveiligd?
Bij het plaatsen van een bestelling of toegang tot uw Dermfix online winkel account, merkt u op dat onze website veilig is geverifieerd via DigiCert Inc (http://www.digicert.com). We gebruiken uitgebreide validatie certificering om het maximale niveau van authenticatie te bieden. De meeste moderne browsers tonen dit hoge beveiligingsniveau met een groene link in de adresbalk linksboven. Als u een pagina op de website bezoekt met https: // aan het begin van het adres, kunt u meer informatie over de certificatie openen door met de rechtermuisknop op de groene balk te klikken.
Hoeveel is bezorging naar Nederland?
Momenteel hebben wij een vaste tarief van € 4,95 voor elke bestelling. Voor de meeste bestemmingen gebruiken we DHL, maar soms gebruiken we UPS of een andere koeriersdienst. De meeste bestellingen hebben ook een postnummer dat automatisch op de verzenddatum wordt verzonden naar uw geregistreerde e-mailaccount. Alle bestellingen worden verzonden in gewone verpakkingen. Volg alstublieft uw volgnummer en eventuele koeriernotities via uw deur om ervoor te zorgen dat de goederen niet worden geweigerd (omdat dit voor u extra kosten kan opleveren als we de artikelen opnieuw moeten verzenden).
Hoeveel is bezorging naar andere landen?
Verzendkosten voor deze Europese landen bedraagt € 4,95:
Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Polen, San Marino, Servië, Slowakije.
Verzendkosten voor deze Europese landen bedraagt € 8,95:
België, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Guernsey, Hongarije, Eiland Man, Jersey, Malta, Qatar, Slovenië, Zweden, Spanje.
Verzendkosten voor deze landen bedraagt € 12,95:
Albanië, Andorra, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Cyprus, Georgië, Gibraltar, Griekenland, IJsland, Litouwen, Letland, Macedonië, Noorwegen, Portugal, Roemenië, Turkije.
Verzendkosten voor deze landen bedraagt € 19,95 (en verdere invoerrechten kunnen van toepassing zijn):
Zwitserland, Bahrein, Wit-Rusland, Canada, Groenland, Israël, Hong Kong, Russische Federatie, Saoedi-Arabië, Singapore, Verenigde Arabische Emiraten.
Voor leveringen buiten Europa kunnen extra kosten (douanerechten en invoerrechten of rechten worden toegepast). In deze gevallen moeten de extra kosten door de koper worden betaald bij invoer en zijn niet opgenomen in onze gepubliceerde prijzen.
Alle bestellingen worden verzonden in gewone verpakkingen. Houd er rekening mee dat UPS normaal gesproken 3 keer levert, en dan worden de goederen automatisch terugverzonden naar ons magazijn. Volg alstublieft uw volgnummer en eventuele UPS-notities via uw deur om ervoor te zorgen dat de goederen niet 3 keer worden geweigerd (omdat dit voor u extra kosten kan opleveren als we de artikelen opnieuw moeten verzenden).
Als uw afleveringsbestemming niet hierboven wordt weergegeven, betekent dit dat we niet naar dat land leveren, maar u kunt een uitzondering aanvragen door ons te mailen, en we zullen proberen een betaalbare oplossing te bieden, afhankelijk van de bestelde artikelen.
Hoe lang duurt de levering?
Wij verzenden vanuit een centraal Europees magazijn en items zijn meestal altijd in voorraad, dus afhankelijk van uw exacte locatie in Europa is dit normaal gesproken binnen 3 tot 5 dagen, maar u moet uw toegewezen trackingnummer kunnen gebruiken om de voortgang gemakkelijk te kunnen volgen. U kunt ons altijd mailen om te controleren of uw bestelling is voortgezet.
Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen bij Dermfix is makkelijk! Zodra u een item hebt gevonden die u wilt kopen, klikt u simpelweg op de knop "Toevoegen aan winkelmandje" op de beschrijvingpagina van dat product. U kunt de inhoud van uw winkelwagentje op elk gewenst moment controleren en aanpassen door op de blauwe knop "Winkelwagentje" rechts bovenaan de pagina te klikken. Als u besluit om een artikel uit uw winkelwagen te verwijderen, klikt u gewoon op de "X" aan de linkerkant Van het product dat u wilt verwijderen. U kunt ook de hoeveelheid producten in uw winkelwagentje aanpassen met + en - knoppen of door het aantal weergegeven items te wijzigen en te klikken op "Winkelwagentje bijwerken" onderaan de pagina. De hoeveelheid die u heeft aangevraagd is beschikbaar. U ziet nu de aangepaste hoeveelheden en de totale totale kosten. Als u een hoeveelheid invoert die groter is dan de beschikbare hoeveelheid, dan is uw aankoophoeveelheid de maximale hoeveelheid beschikbaar.
Zodra u tevreden bent met uw selectie, moet u op de knop 'Nu kopen' klikken om door te gaan naar de pagina Express Checkout. Hier moet u het factuuradres, afleveradres (indien verschillend), uw email, uw keuze van verzendmethode en uiteindelijk betaling via een van de aangeboden opties invoeren. Als u ervoor kiest om 'Account aan te maken', moet u ook een wachtwoord invoeren, maar dit stelt u in staat uw bestellingen in de toekomst te controleren en bij te houden en extra exemplaren van facturen af te drukken of om items snel opnieuw te bestellen. U kunt ook bestelopmerkingen toevoegen op deze pagina en u aanmelden voor onze nieuwsbrief. Uiteindelijk moet u op de knop 'Nu betalen' klikken om uw bestelling af te ronden. De website zal dan uw bevestigde bestelnummer tonen en ook een bevestigings-email verzenden naar uw inbox. In het geval van een probleem of vraag kunt u ons altijd mailen op info@dermfix.eu
Kan ik mijn bestellingen volgen en bekijken?
Zodra u een geregistreerde account op de website van Dermfix heeft, kunt u inloggen en de voortgang van uw bestelling bekijken, uw bestelnummer bevestigen en, indien nodig, contact opnemen met de klantenservice met uw exacte bestelgegevens. Wanneer u in uw privé-Dermfix-account bent aangemeld, kunt u factuur- en afleveradressen wijzigen, wachtwoorden wijzigen, afschriften van bestellingen afdrukken en natuurlijk nog meer items snel en gemakkelijk opnieuw bestellen.
Kan u bezorgen naar mijn werkadres of een ander woonadres?
Dit is normaal gesproken geen probleem. Vul alstublieft het alternatieve bezorgadres in als u bij de kassa bent aangegeven. Wij nemen contact met u op als er veiligheidsproblemen zijn.
Zijn mijn kaartgegevens veilig bij u?
Bij het uitchecken ziet u dat we een veilige pagina gebruiken voor de kaarttransacties of u kunt uw creditcard ook via Paypal gebruiken. Wij bewaren geen creditcardgegevens, noch delen we klantgegevens met een derde partij.
Wat als ik meer dan een item aanschaffen?
Onze vrachtkosten zijn vast, zodat u veel van dezelfde artikelen kunt kopen voor een enkele vrachtkosten.